Showing posts with label Merapu. Show all posts
Showing posts with label Merapu. Show all posts

Thursday, August 02, 2012

Yen! Daun Pisang.

Duit Nippon ni bukan lawa pun. Duit macam kusam saja. Tapi total semua ¥ 245,000 bersamaan RM 9898.00. Banyak jugak tu.


Monday, March 12, 2012

Jutawan!



Ini Merupakan mainan masa sekolah rendah.. Paling popular kat kampung masa tu. Nak beli pun bukan senang. Mahal. Budak sekolah mana ada duit nak beli. Tunggu duit raya baru dapat beli.

Saturday, February 12, 2011

Spongebob Dijumpai


Spongebob dijumpai di rumah kenduri 6hb Feb yang lalu... dia kecik saja...!!!

Thursday, February 03, 2011

Pensil 4 Kala





Beli pensil ni kat Hasani Bookstore, Sungai Petani.. Suka kumpul pensil yang saiz besaq.

Sunday, January 23, 2011

Sunday, October 31, 2010

Brong Nabels & Hp ke-2



Maxis Central Square, Sg Petani
Kusyuk mendengar penerangan pakej brokband...... Hebat dia

Monday, October 04, 2010

Saturday, May 29, 2010

Fire Starter (Pelekat Api)


Buah Segar


Isirung Kering


Buah Kering Berminyak (Akibat Terkena Matahari atau Cuaca Panas)



Koyakkan sedikit isi dari Buah Kering berminyak dan nyalakan api (mancis) dihujung isi tersebut dan campurkan dengan buah kering yang lain. 


Hasil dari 10 biji buah Kelapa Sawit Kering

Wednesday, December 02, 2009

Proton Sampan

Proton Saga 1.3 @ Proton Sampan

 

 
 Bagi sesetengah orang.. depa suka panggil Proton Saga lama ni "Proton Sampan".. entah la pasai apa.. Tapi yang pasti keta lama ni memang kuat... Ni keta kawan aku, keta ni masa raya puasa lepas kena langgar belakang dengan Nissan Sentra... Sentra tu remuk teruk.. Keta ni remuk biasa saja... Maklum la bumper pun besi... hahaha.. naya keta Sentra tu... bak kata pepatah..."Sampan Kayu belaga Sampan Fiber"... yer la kot

Friday, April 17, 2009

Pokok Elektrik






Ini merupakan kerja adik aku yang memang tak der kerja masa ni. Maklum la lepas xcident hari tu dia mmg tak bekerja dah. Dok rumah jer. Pokok Limau ni menjadi mangsa "innovasi" adik aku. Aku tengok terkejut jugak. Memang kreatif.