Thursday, June 16, 2011

Tauchu Opah Nur - Tajaan Enon Ulala

Seorang Pemenang Cabutan Bertuah!! Izwan Azlan Shah

Tauchu Opah Nur
Enon dengan semangat membara bersama Bapaknya telah berjumpa kami di Petronas Lagenda Height dan telah memberi kami 4 botol Tauchu Opah Nur (Resepi Rahsia.. heheeh) untuk dicuba. Aku bahagikan kepada kawan-kawan yang rajin masak dan yang ingin mencuba!.


Berikut merupakan alamat kilang Keluarga Enon:


Kilang Tauchu 
Nurul Ain Bt Abdul Aziz
Lot 5156 Kampung Serdang Permai
Simpang Pulai
31300 Ipoh Perak
Tel: 05 - 3574213 (R) 05 - 3576135 (P) 


p/s: Semoga perniagaan keluarga beliau berjaya!

7 comments:

  1. kezzzzoookkkkk! i semangat membara sebab nak jumpa uolzzz jerrr! hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha....
    NAzree: Nanti lu kena tanya sama Enon
    ENon: nanti semnagat membara nak makan Tom Yam Putih

    ReplyDelete
  3. pettt,salah eja nama bapak i

    ReplyDelete
  4. hahaha! tu dah lama eksaited! tp orang tu mcm nak tak p jer!

    ReplyDelete
  5. ABD tu x mau pi... so kita jer la pi!! U dgn I pun dah ok

    ReplyDelete

sila coretkan disini