Saturday, August 20, 2005

Geng-Geng Janda Berhias






Ni Semua bekas bini-bini aku leee, Janda-Janda Berhias. Sarah ni makan kuat macam aku jugak. Shira makan sikit, jadi kalau yang Shira makan tak habis kami dua orang la yang melantak sampai borooi.

Gambar Sarah dalam ni masa dia lepas Orentasi kat UUM, nampak sangat muka penat. Shiran tak penat sangat, orang badan kecik. Sekarang ni mike-mike dua orang ni dah habis praktikum, tinggal aku sorang je terhege-hege kat sini. Terhege-hege pun best jugak, Prof. Zam katakan sapa tak kenal kat UUM ni.
Sorang lagi tu, Liza Aguilera. Dia ni penyanyi kugiran "Kugiran Bintang Satu" yang terkenal kat Bandaraya Alor Setar. Yang pakai sepek mata kuda ni, Sailormoon. Dia ni gatai macam keladi tua, kui. Haaa, yang tudung koko tu aku panggil dia "Lina Cat Women" sebab hari tu dia pakai kasut macam Cat Women, bergerun gileeee.

1 comment:

  1. Anonymous2:26 pm

    cikgu zakaria yg pakai serban tu ka? dia ajaq pedagangan....aku x-sek tu.....senior hg la.....tp tk kenai sbb aku keluar 93

    ReplyDelete

sila coretkan disini