Saturday, November 04, 2006

Ekspedisi Kelantan Bachok Oktober 2006



















Perjalanan yang menyesatkan kami oleh jurupandu yang menyesatkan…… dah mai dua kali tapi masih sesat, apa nak jadi….. itu ialah ASP Zam Contingent Badong… manakala yang belakang tu SAC I Faizul Contingent Singkir… perjalanan ke Kelantan merupakan operasi terbesar pernah diadakan…


















Operasi melibatkan 4 anggota iaitu 2 pengawai, seorang pemandu dan seorang konstabel..Land Rover di depan kereta proton membawa alatan dan kelengkapan untuk operasi petang nanti…..

Tersenyum sakan sebab ibu pejabat suruh bawa balik anggota wanita….. tu yang syok tu, dia tak tau dia nak kena jualllllllll….



















Tengah mensyuarat tak rasmi di Pantai Irama… Yang mendukakan ekspedisi kali ini, kami bertiga kena jual dengan driver… sungguh tak patut dia tak khabaq yang operasi dibatalkan dan berselindung disebalik agenda nak p raya tetapi agenda lain yang sebenarnya membawa “dia” balik Kedah… sungguh terkilan kami bertiga…. Janganlah buat lagi, cukuplah sekali ini…. Kami amat terkilan walaupun nampak remeh tapi dalam hati sapa yang tahu….. Kita ni kawan rapat, jangan la berselindung disebalik pakej-pakej manis…. Dah la p jauh, p dengan muka gembira tapi balik dengan muka yang penuh dengan cuka….

Wahai sahabat, janganlah kau buat lagi kena hati kami ni terluka walaupun ia hanyalah remeh bagi mu……..




















No comments:

Post a Comment

sila coretkan disini