Friday, October 06, 2006

Lata Bayu Kami Tuju

G-Jah sedih sebab hujan turun....... sebab dlm hidup dia tak pernah alami hujan sesejuk itu.... Syaida Holland cuba menenangkan G-Jah.... apa kan daya hujan anugerah Tuhan..
hahahahah....... tgh berposing maut... memang maut posing mereka... bak kata pepatah... " bagai kerang mencari selut"
ha.. ni dia Puan Asmah... dia tengah berucap, bunyinya mcm ni " adik-adik sekarang tiba masa untuk kita makan pisang" - Banana Time..
.... ini dia, menyumbat penuh dalam keta.... merupakan pendatang asing yang cuba memenuhkan keta untuk pergi ke Pusat Tahanan Baling.....
ni sedang mengejar kereta suspek........


haha..... ini dia geng dara cosmopoint...... depa nak p berkelah kat Lata Bayu, Baling Kedah....... renyeh habis dong... yang depan tu Syaida Holland atau Syaida Goyang Gombel.... ..... yang sebelah tu... G-Jah pisang... dia suka makan pisang..

2 comments:

  1. aloo...senduduk desa...wah cam best je bcerita pasl org lain g lata bayu ye..tulaaa,org ajak xnak g..padan muka..best wooo...mandi ujan...minum ujan..segalanya dlm ujan....udah2 le..mengata org..bln pose ni kna bnyk2 le mentelaah dri...wassalam.

    ReplyDelete
  2. yeeeee keee... semua syirik dan kurafat.....

    ReplyDelete

sila coretkan disini